Com molts de vosaltres sabeu, cada any durant el més de novembre, celebrem la nostra festa, la de la Colla de la Geganta Anna.
Enguany, hem arribat al Xè ANIVERSARI, i ho volem celebrar amb tots els que heu participat a les festes durant aquests anys.
El dissabte 29 de novembre, us volem convidar a acompanyar-nos durant la cercavila que farem pel centre de la ciutat.
PROGRAMA DE LA SORTIDA:
 |
Pastís fet pels infants del Torrent. |
17:30 Plantada a la plaça de les Tereses: Trobada de tots els gegants participants, al mig de la plaça.
18:00 Cercavila amb el següent recorregut: Pl. de les Tereses, Carrer Sant Josep, la Riera, Baixada Santa Anna i Camí Ral fins al pavelló de l'escola de la plaça Santa Anna.
19:15 Ballada final al Pavelló: Sorpresa per la geganta Anna i el gegantó del Pare Joan, per celebrar el Xè Aniversari de la Colla.
Colles convidades: Colla Gegantera del Cor de Maria, Colla Gegantera MD de Lourdes, Colla Gegantera dels Salesians i AAVV de la Llàntia.